Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Η αίσθηση απλώνει. Απλώνεται.
Το στόμα..Στο στόμα.
Το στόμα είναι γλώσσα, δόντια και κόκκινη σάρκα.
Η αίσθηση απλώνεται πάνω του, το στόμα δεν είναι μόνο αυτά, είναι όλος ο κόσμος.
Αν ο κόσμος μιλούσε με το στόμα της Αφροδίτης θα ήταν ερωτικός και ευαίσθητος.
Σαν μιλάει με το στόμα ενός παγκόσμιου δικτάτορα ο κόσμος σφραγίζει σαν φυλακή.
Η φωνή του είναι κρυστάλλινη σαν δέκτης της θάλασσας.
Πετάε...ι τις λέξεις καθαρές.
Ατόφιες σαν το πέταγμα των πουλιών.
Εκείνος τις κάνει ατόφιες.
Το στόμα μιλάει αλλά και σωπαίνει, ζητά να ακούσει και το άλλο στόμα.
Ναι.
Μιλάνε μαζί και ακούνε.
Τα στόματα μιλούν ενώ ο ουρανός κοκκινίζει.
Η γλώσσα περνά πίσω από τα δόντια.
Ζητά να ρουφήξει το άλλο στόμα.
Δεν είναι μανία, δεν είναι μια απλή επιθυμία.
Ο πόθος είναι αρχαίος.
Η αναζήτηση είναι. Ενός ήρεμου κρυσφύγετου στον κόσμο.
(Μίλα μου αγάπη μου), θέλει να πει εκείνη.
(Να ξεχάσουμε αυτό που ουρλιάζει γύρω μας) θέλει να πει αυτός.
Το στόμα.
Η φωνή.
Μια κιθάρα υπνωτίζεται. Κάποιος χαροπαλεύει σε ένα κρεβάτι.
Μα πες μου, ποιός; πΟιός φίλησε ένα στόμα από βατόμουρο;
Ανοίγει, κλείνει, κλείνει, ανοίγει.Το στόμα.
Γίνε εύθραστος.
Πως θα με καταλάβεις αλλιώς;
Εγώ θα γίνω στόμα. Από βατόμουρο.
Να σε βάψω κόκκινο.
Μετά πορτοκαλί.
Μετά θα απλώσει η αίσθηση των χρωμάτων, ναι, τα χρώματα έχουν μυρωδιά.
Μυρίζεις μπλε μετά από την αναζήτηση μου.
Ψάχνω.
Σαν ιχνηλάτης.
Μετά το μπλε της απουσίας γίνεται πράσινο, το πράσινο σπάει, εξαφανίζεται,,,
Φυσικά πετάμε , ξέρουμε να κρατάμε τα φτερά μας λαμπερά και γερά.
Σου μιλάω.
( Μίλα μου, αγάπη μου).
Τι να κρατήσει από τις λέξεις;
Περπατάει γρήγορα, η γυναίκα έχει τα χέρια γύρω της.
Την βλέπω.
Είναι εύθραστη.
Πως αλλιώς θα την καταλάβεις;
Και έχει ένα στόμα από βατόμουρο.
Στο κάδρο της μένει το στόμα της.
και το δικό του.
Η αίσθηση απλώνει.
Απλώνεται.
Τίποτε δεν έχουμε ζήσει ως τώρα, ακούς;
Προχωρώ με την γυναίκα.
Είμαστε καταστροφικές, είναι γιατί αναζητήσαμε τόσο πολύ την ευτυχία.
Η ευτυχία είναι παντού, εμείς την είδαμε να έρχεται και να φεύγει.
(Μίλα μου, αγάπη μου)...

( Ο μονόλογος, του στόματος από βατόμουρο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου