Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017


Είμαι παιδί ενός γλάρου, τριγυρνάω στον κόσμο με λευκές φτερούγες, διατυμπανίζω την ευτυχία και τις λύπες μου δίχως δυσκολίες, βλέπω τα σημάδια του ουρανού και τα διαβάζω όπως έκαναν οι Ινδιάνοι. Δεν κρατάω ημερολόγια, δεν τηρώ διαδικασίες και τυπικότητες. Είμαι μέσα σε μια εξέλιξη που λέγεται ευτυχία. Η ευτυχία είναι πολύτιμη γιατί δεν κρατάει πολύ. Κι η ελευθερία είναι πολύτιμη. Με τα μικρά μου πόδια πατάω στην γη πετώντας κΆι κάνοντας ζιγκ ζαγκ . Να λέτε πως είστε ευτυχισμένοι στους άλλους , ίσως μπορέσετε να τους επηρεάσετε ως προς αυτό. Είμαι παιδί ενός γλάρου, ο πατέρας μου ήταν και μετάξι κι η μητέρα μου κερασια. Είναι όμορφο να ανοίγεις τα χέρια σου και να πετάς. Ειναι όμορφο να λες, είμαι ευτυχισμενος, ο θάνατος δεν σε τρομάζει. αφιερωμενο στους μεταξωτούς ανθρωπους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου