Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015


Στην θέση του φύλου της ,υπήρχε ένα λουλούδι, εκείνος έσκυβε, το μύριζε και το αγκάλιαζε με το στόμα και το χέρι του. Οι θνησιγενείς κοιλάδες ήταν πίσω τους , κάπνιζαν πύον και μίσος, εκείνοι ήταν συνεπαρμένοι, έμοιαζαν σαν να ζητούσαν ο ένας τον άλλον με διαφορετικό σώμα. <<Πες μου , πες μου>>, της έλεγε ενώ την σήκωνε ψηλά, <<πες μου, ποιο είναι αυτό που μετανοιώνεις πραγματικά γιατί επέτρεψες να σου συμβεί>>; Την κατέβασε και εκείνη τον κοίταξε ευθεία στα μάτια ενώ κάτω από τα δάχτυλα της ένιωθε την καρδιά του να χτυπάει σαν τρελή. <<Δεν είναι οι ανήθικες, ή οι κακές πράξεις που με πλήγωσαν, το βασικότερο ήταν όχι γιατί επέτρεψα να μου συμβούν, το βασικότερο είναι πως οι άνθρωποι που τις έκαναν δεν είχαν κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο, παρίσταναν πως είχαν, πόζαραν με αυτοσχέδιους ελιγμούς κι εγώ η ανόητη, ω, εγώ η ανόητη ποτέ δεν τους είπα πως είναι ατάλαντοι, πως είναι μικροί κυπρίνοι και κακοί ηθοποιοί, αυτό ήταν η μεγαλύτερη πληγή μου κι αυτή θα είναι>>.. Την πλησίασε και είχε μια υπόσχεση από δάκρυα στο βελούδινο βλέμμα του.. <<Κάποιες φορές όταν αφοσιωνόμαστε και αγαπάμε τους ανθρώπους δεν θέλουμε να βλέπουμε, αυτό είναι όλο>>.. <<Δεν παράβλεψα τίποτε, πίστεψε με, το πιο άσχημο ακόμη, είναι πως αυτή τους η προσπάθεια κι οι ελιγμοί ώστε να πείσουν πως έχουν ταλέντο, αυτή η προσπάθεια ,θεωρήθηκε από εμένα σαν αδυναμία ή σαν μια προσπάθεια για καλυτέρευση ενώ στην πραγματικότητα αυτό όλο ήταν μια χυδαιότητα, εξάλλου αποδείχτηκε στην συνέχεια πόσο χυδαίοι υπήρξαν, όμως κι εγώ θεωρώ πως για όσο διάστημα ήμουν μαζί τους και τους υπεράσπιζα σαν ταλαντούχους της ζωής υπήρξα κι εγώ χυδαία>>.. <<Ερωτεύτηκες αληθινά>>; Την ρώτησε και στάθηκε με τέτοιον τρόπο κόντρα στον ήλιο που λες και του τρύπαγε τα μάτια κάθε ακτίνα του, ένα ήρεμο και γαλήνιο φως της ζέσταινε το δέρμα την ώρα που τον κοίταζε.. <<Λίγοι ήταν αυτοί που ερωτεύτηκα, εκ των υστέρων φάνηκε πως ήταν πραγματικά ταλαντούχοι, είτε σε μια μορφή τέχνης ή είχαν ταλέντο στην τέχνη της αισθητικής της ζωής και πάντως κανέναν δεν ερωτεύτηκα πραγματικά αν δεν διέθετε και τα δυο>>.. <<Εμένα με ερωτεύεσαι>>; την ρώτησε και άγγιξε με το χέρι του το φύλο της.. <<Ναι, είσαι μια ροή από εκπλήξεις>>, είπε και έκλεισε τα μάτια της... {Ιεροτελεστίες της ερωτροπίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου