Σάββατο 8 Μαρτίου 2014


Ο Μάρκος μιλάει μέσα μου, κατάλαβες; Αυτό σημαίνει,εκτός όλων των άλλων, δεν γουστάρω τους φλώρους που τιτιβίζουν στην πλατεία της μπουρζουαζίας. Εκεί πήγαινα για την αρχή των ολονύκτιων ραντεβού. Εκεί τους έβλεπα να πήζουν στα φράγκα, εγώ τους έγραφα στα αρχίδια τα θηλυκά μου.. Δεν με ενδιέφεραν οι αστοί, τους ψαχούλευα όμως, όταν ήταν να αρπάξω πνευματική τροφή.. Λοιπόν άκου. Σήμερα, καθαρή Δευτέρα , εγώ ήθελα να είναι βρόμικη... Αυτό σημαίνει, Μάρκος και Τσιτσάνης και Μπέλλου.. ήμουν σε μια ταβέρνα στην Ελευσίνα. Ήπια καλό λευκό κρασί.. ήθελα να χορέψω αλλά το κλίμα δεν ευνοούσε.. Τι σημαίνει δεν ευνοούσε; Ρε ηλίθιο πως το κλίμα δεν σήκωνε χορό.. Άκου επίσης, σκεφτόμουν πως γιατί ο Τσιτσάνης λεγόταν Τσιτσάνης άρα επίθετο. Ο Μάρκος πάλι επιβλήθηκε με το μικρό του.. Στα αρχίδια μου γιατί.. Εγώ ρε, θέλω Δευτέρες Βρόμικες, κατάλαβες; Η Ουκρανία είναι η αρχή μαλάκα.. Έβλεπα τον Πούτιν στην τηλεόραση.. Δεν υπάρχουν εωσφόροι ρε βλήμα.. Μόνο άγγελοι πεσμένοι στην γη.. Μαλακίες.. ΆκΟΥ! Γουστάρω να γίνει φωτιά! Ρε συ; Πολύ καιρό δεν κοιμόμαστε; Και πολύ καιρό δεν επικρατούν τα ψώνια στην γη; Γάμησε τα τα ψώνια.. Εδώ γεννήθηκε ο Μάρκος ο Τσιτσάνης και η Σωτηρία.. Κάπου εκεί μας βρήκαν τα μπλουζ και η τζαζ.. Μαλάκα; Όπου να ναι η Μεσόγειος θα φλογιστεί.. Που είσαι πατέρα; Πάντα σε θυμάμαι.. Α ρε χαμούρηδες, θα ρθει το τέλος σας, δεν μπορεί.. ΌΛων των ανθρωποαρουραίων.. Μαλάκα; Μόνο οι άνθρωποι κι οι εραστές θα έχουν δικαίωμα στην ζωή.. Μόνο αυτοί ... Παπάρες δίχως σύνορα.. Ακούω το τέλος να έρχεται φορώντας τακούνια με μπαρέτες... Καλώς να έρθει... (βρόμικη Δευτέρα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου