Πέμπτη 24 Απριλίου 2014


Πολύ πρόσφατα μιλούσα με κάποιον ο οποίος είναι αναγνωρίσιμος λόγω επιθέτου. Ξεχωρίζω σε δυο <<ομάδες>> τα γνωστά επίθετα και την χρήση που κάνουν οι κατέχοντες. Φυσικά είναι αυτοί οι οποίοι φτιάχνουν το επίθετο μόνοι τους κι αυτοί οι οποίοι το κληρονομούν από τον πατέρα τους. Αν χρησιμοποιούν το επίθετο για να γαμούν και να εξυπηρετούνται ποικιλοτρόπως είναι φυσικά απολύτως μαλάκες. Ο γνωστός αυτός ο οποίος και παρά τρίχα να πολιτευτεί μου έλεγε με περηφάνια πόσες <<γκόμενες>> έχει στο καρνέ του και πως τις παίζει. Του είπα γελώντας πως είναι μαλακισμένες μάλλον ,σαν αυτόν. Γιατί, με ρώτησε ο κουραδόμαγκας και έμοιαζε έτοιμος να βαρέσει μπουνιά- α ναι, πουλάει και μαγκιά ενίοτε σε κάτι άλλους παπάρες που τον πιστεύουν-. Γιατί αυτές πηδιούνται με το επίθετο σου καλέ μου, του απάντησα όχι με σένα, δεν σε νοιάζει; Δεν είναι σίγουρο αυτό που λες, μου είπε σοβαρός. Κρατήθηκα να μην βάλω τα γέλια. Είναι απόλυτα σίγουρο καλέ μου όπως σίγουρο είναι πως αυτό ισχύει και για τους άντρες. Ξέρω πολλούς που πηδήχτηκαν και άλλους που παντρεύτηκαν τέτοια επίθετα. Μαλάκες οι μεν μαλάκες κι οι δε. Αν πιστεύεις πως έρχονται για εσένα τότε άλλαξε επίθετο για μια βδομάδα, όπως στην ελληνική ταινία -έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;- και βγες στην αγορά να δούμε τι θα σαβουρώσεις. Εννοείται μιλάμε για σαβούρες πάντα... Τότε γέλασε και μου είπε πως έχω πολύ πλάκα και πολύ με πάει γιατί έχω μπέσα. όπως κατάλαβες ο άνθρωπος δεν κατάλαβε τίποτε από όσα του είπα. Μετά σκέφτηκα ολόκληρος Ωνάσης παντρεύτηκε εκείνη την ανέραστη ψυχρή μάγισσα για το επίθετο της και είπα πάει στο καλό, ας μην δίνω σημασία και νευριάζω με τον κάθε παπάρα. Για εδώ μέσα τώρα λέω σιγά σιγά να αρχίσω κάτι ψιλοδιαγραφές, κάτι μάγκες που από την πολλή μαγκιά γέρνουν στο πλάι και κάτι άλλους που λόγω της επιθετολαγνείας νομίζουν πως μπορούν να γαμήσουν κι όλον τον γυναικείο πληθυσμό.. Σκατά στο στόμα τους... Κρίμα γιατί κάποιοι είναι και συγγραφείς, θα μου πεις γιατί άνθρωποι δεν είναι κι αυτοί; Δεν έχουν δικαίωμα στην μαλακία; Έχουν αλλά έχω την απαίτηση να το γνωρίζουν. Πάντα αυτός που γράφει έχει λίγη αυτογνωσία. Ας είναι.. Προσωπικά τα επίθετα δεν τα έχω περί πολλού, πάντα γουστάρει η καρδιά μου όταν με λένε Ποπάκι ή παπάκι. Το επίθετο το φτιάχνεις αν με εννοείς, αν είναι να σε φτιάχνει χέστα φίλε... Με πολλή love Πόπη.. -Επιθετολαγνεία-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου