Παρασκευή 23 Μαΐου 2014


Όλα είναι ένα ψέμα, από την στιγμή που γεννιόμαστε ως την στιγμή που θα πεθάνουμε. Η μαγκιά, είναι ο τρόπος που θα το αποδεχτείς, να παραμένεις καθαρός κι αγνός όλες τις φορές που θα σε καρφώνουν τα καρφιά του ψέματος επάνω στον αόρατο σταυρό. Την στιγμή που διαισθάνεσαι την αρχή του ψέματος να μένεις ως το τέλος και να μην το βάζεις στα πόδια για να διαφυλάξεις τις πληγές σου, να προφυλαχτείς από την θύελλα που έρχεται να σε σαρώσει. Οι πληγές είναι σοφία, δεν θα τις άλλαζα με τίποτε στον κόσμο. Κι αυτό το πέσε κάτω και ανέβα επάνω είναι η κορύφωση του ανθρώπου. Η αρχή είναι η ηδονή αλλά η συνέχεια είναι η αυτογνωσία. Η ακεραιότητα. Ψέματα, όλα είναι ψέματα. Οι γονείς σου, η ζωή σου μετά το υπαρξιακό αλισβερίσι με τον θάνατο , τις απώλειες.Οι αγάπες. Οι φίλοι που παριστάνουν τα αδελφια. Υποτέλειες, αφύσικες ροπές στην τρέλα. Ενστάσεις μετά την σταύρωση και την προσωπική αποκαθήλωση. Απλώνω τις πληγές μου στον ήλιο. Τους βάζω αλάτι. Δεν με αγγίζει ο πόνος. Είναι φίλος μου, είμαστε μοιραίοι κι ωραίοι μέσα στην ανιδιοτέλεια μας. Μετά το ξεπέρασμα του πόνου έρχεται η σοφία. Η σοφία είναι ορμητήριο, όχι των αγίων αλλά των απολύτως κολασμένων. Δεν έχω ψωμί για τους φλώρους, για τους δειλούς και για τους κλέφτες. Κλέβεις την αλήθεια μου και την κάνεις ψέμα. Δεν είναι δα τόσο τραγικό για μένα όπως πιστεύεις. Λέγε εσύ λέξεις, εγώ θα κάνω πράξεις. Την αλήθεια μου. Μείνε και παρέμεινε μαλάκας. Είναι στο χέρι σου. Στο δικό μου χέρι είναι να πιστεύω σε έναν άλλο κόσμο. Στα αρχίδια μου αν τον ζήσω ή όχι, αρκεί που είχα την δύναμη να τον πιστέψω. Πιο έτοιμη από ποτέ.. -Ετοιμόγεννο-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου