Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Η ΠΡΟΒΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ

Ντύθηκα μια απόφαση σκληρή και βγήκα έξω απ το σπίτι
βρέθηκα σε ένα μπαρ που σύχναζαν λύκοι
κάπνιζαν κι έπιναν λιγότερο από εμένα
εγώ ήδη ένιωθα το βλέμμα μου αλλαγμένο καθώς έτρεχα το μάτι μου στα χέρια τους,
τα κρύα τους πρόσωπα καθώς με κοιτούσαν.
....
Πικρές εξομολογήσεις σε γεμάτα τασάκια
η Billie  τραγουδούσε με πάθος και  με έκανε να γέρνω πάνω από την καρέκλα μου,
οι στίχοι ήταν ζαλισμένοι από το κρύο και απ τα τσιγάρα.
....
Τράβηξα μαζί με καπνό κάποιες σκέψεις μου σε μάκρος
σχηματίζοντας δαχτυλίδια στο ταβάνι,
έξω από τα τζάμια περπατούσαν βιαστικά άνθρωποι μόνοι.
....
Και καθώς έβλεπα τους λύκους θαμώνες να πίνουν και να μιλούν δυνατά
έπιασα τον εαυτό μου να χαμογελά σαρκαστικά στην σκέψη γιατί δεν έμπαινα κι εγώ στον κύκλο των λύκων,
γιατί κι εγώ δεν έστελνα στον διάολο την ευγένεια και την λεπτή αντίληψη στα πράγματα,
γιατί δεν κοιμόμουν ένα βράδυ υγρό και να ξυπνήσω άλλος άνθρωπος.
....
Μα είδα πως αυτό θα ήταν αδύνατον,
και το μόνο που θα έμενε θα ήταν η σκληρή μου απόφαση,
αυτή,
πως από τον λύκο θα κρατούσα μόνο την μοναχικότητα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου